Lordi pitää albumimyynnissä kaikkia pilkkanaan, mutta 50 hittiä -listan kannalta tärkein parannus tuli radiosoittoon. Ennen viisufinaalia sijan 30 kieppeillä majaillut Hard Rock Hallelujah rynnisti voiton myötä Suomen Radiolistan kakkossijalle – siitäkin huolimatta, että se on järjestään huonommilla sijoilla eri asemien soitetuimpien listoilla kuin kuuntelijaäänestyksissä. Euroviisujen pää-äänenkannattajalta Radio Suomelta ei edelleenkään heru pisteen pistettä.
Myynti- ja soittolistojen olennainen ero onkin siinä, että levymyynti mittaa pelkästään kannatusta, mutta radiosoiton määrä myös vastustusta. Kuulijoissa oletetusti heräävät kielteiset reaktiot ovat usein tärkeämpiä kuin myönteiset, joten paras radiobiisi on se, joka ärsyttää vähiten.
Samasta syystä nykyisiä euroviisuja on hankala verrata siihen aikaan, kun tuloksen määräsivät puhelinäänestäjien sijasta maakohtaiset raadit. Yhdestä kymmeneen -asteikkoa käyttäneillä raatilaisilla oli mahdollisuus ilmaista kannatuksen lisäksi myös vastustus. Esimerkiksi 30 prosenttia puhelinäänistä riittää hyvin 12 pisteeseen, mutta jos loput 70 prosenttia antavat huonon arvosanan, esitys saattaakin pudota 10 parhaan joukosta ja jäädä nollille. Eli teoriassa äänestystavasta riippuen Lordi voisi olla maanpetturi ja nolla-Kojo juhlittu legenda.